Jeden komentarz na “Carl Lagerfeld znowu fotografuje czyli celebryta może wszystko

  1. Hmm.. dopóki czytałem i nie widziałem zdjęć wyobrażałem sobie katastrofę. Zobaczyłem zdjęcia i katastrofy nie widzę. Może ślepy jestem. Ale teraz zadajmy sobie pytanie – kim jest typowy użytkownik Corsy? Jakiej jest płci? Do kogo kierowany jest kalendarz? Po tym co zobaczyłem, obstawiałbym kobietę w przedziale wiekowym 26 – 40 lat. W końcu brak lasek na kalendarzu – oddech dla kobiet! Ktoś w końcu zwrócił uwagę, że motoryzacyjny kalendarz nie musi być tylko przygotowywany dla mężczyzn! A pod względem technicznym nie ma tragedii. Może o to głównie chodziło? Żeby dotrzeć do pewnej grupy klientów, którą bawi co innego niż półnagie laski przy kawałku kobiecej karoserii? Wystarczy zerknąć jakie zdjęcia wśród płci przeciwnej mają w internetach największe wzięcie, ilość udostępnień. Dodajemy znanego projektanta mody jako wykonawcę i mamy przepis na medialny sukces. Obstawiam, że jednak kalendarz wśród płci pięknej jednak będzie miał pozytywny odzew.

  2. @Paweł
    Ja nie ma nic przeciw samemu pomysłowi. Pierwszą Corsę też promował kot, a dokładnie Tom i Jerry. Ja przyczepiłem się wyłącznie do realizacji tego pomysłu czyli samych zdjęć. A o nich nie mogę powiedzieć, że są dobre.

  3. @Paweł
    Ja nie ma nic przeciw samemu pomysłowi. Pierwszą Corsę też promował kot, a dokładnie Tom i Jerry. Ja przyczepiłem się wyłącznie do realizacji tego pomysłu czyli samych zdjęć. A o nich nie mogę powiedzieć, że są dobre.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.